Articole cu acelaşi autor

Pentru autorul curent, in partea a doua a paginii sunt înşirate toate articolele în care acesta este autor şi/sau coautor. Prin selectarea titlului articolului, vor apărea date privind ediţia în care acesta a apărut, precum si rezumatul.

 
           
         
    Detalii autor  
           
  Nume autor:   RALUCA POP    
    Assistant lecturer, PhD., The Department of the Didactics of Social Sciences, Faculty of Psychology and Education Sciences, Babeș-Bolyai University, Cluj-Napoca, Romania. Her research area comprises communication skills, intercultural communication compe    
           
  13-08-2022     
      
 
    Articole cu acelaşi autor  
         
 
1.  PRE-SERVICE STUDENTS’ PERSPECTIVES ON THE CHANGING ROLES OF TEACHERS IN THE DIGITAL AGE.
          Autori: RALUCA POP.

2.  FOREIGN LANGUAGE LEARNING IN TODAY’S MULTICULTURAL AND MULTILINGUAL CLASSROOMS.
          Autori: RALUCA POP.

3.  TRANSLATING CULTURE: EXPLORING KOS/HYGGE, THE CONCEPT OF ENJOYING A SIMPLE LIFE, DEEPLY ROOTED IN THE NORWEGIAN AND DANISH CULTURES / INTERPRETAREA CULTURALĂ: ANALIZA CONCEPTULUI KOS/HYGGE, DESPRE BUCURIA UNEI VIEȚI SIMPLE, CONCEPT ADÂNC ÎNRĂDĂCINAT ÎN CULTURILE NORVEGIANĂ ȘI DANEZĂ.
          Autori: IOANA-ANDREEA MUREȘAN, RALUCA POP.

4.  THE INFLUENCE OF AZA-SUBSTITUTION ON THE AROMATICITY OF SUMANENE.
5.  THE ROLE OF STUDENT LEARNING PROFILES IN SUSTAINING FOREIGN LANGUAGE DIFFERENTIATED TEACHING / DIE ROLLE DER STUDENTEN LERNPROFILE IN NACHHALTIGER FREMDSPRACHE DIFFERENZIERTER LEHREN.
          Autori: RALUCA POP.

6.  AN INTERCULTURAL TURN IN PRE-SERVICE TEACHER TRAINING. A PERSPECTIVE ON THE ENGLISH LANGUAGE TEACHING.
          Autori: RALUCA POP.

7.  LANGUAGE POLICIES IN NORWAY AND THE DEVELOPMENT OF THE MULTILINGUAL COMPETENCE.
          Autori: RALUCA POP, RALUCA-DANIELA RĂDUȚ.

8.  UNDERSTANDING THE FACTORS THAT HAVE INFLUENCED THE GRADUAL INCREASE IN THE NUMBER OF STUDENTS WISHING TO BE GRANTED A BA IN NORWEGIAN LANGUAGE AND LITERATURE / ÎNȚELEGEREA FACTORILOR CE AU INFLUENȚAT CREȘTEREA TREPTATĂ A NUMĂRULUI DE STUDENȚI CARE DORESC SĂ OBȚINĂ O DIPLOMĂ DE LICENȚĂ ÎN LIMBA ȘI LITERATURA NORVEGIANĂ.
9.  CONTEXT FOR DESIGNING A MA PROGRAMME IN NORWEGIAN LITERARY AND NON-LITERARY TRANSLATIONS AT BABEȘ-BOLYAI UNIVERSITY / CONTEXTUL DEZVOLTĂRII UNUI PROGRAM MASTERAL ÎN DOMENIUL TRADUCERILOR FICȚIONALE ŞI NON-FICȚIONALE, ÎN LIMBA NORVEGIANĂ, LA UNIVERSITATEA BABEȘ-BOLYAI.
10.  FOSTERING NEW LITERACIES IN TEACHING NORWEGIAN AS A FOREIGN LANGUAGE / PROMOVAREA UNOR NOI MODELE DE ALFABETIZARE ÎN CONTEXTUL PREDĂRII LIMBII NORVEGIENE CA LIMBĂ STRĂINĂ.
          Autori: RALUCA POP.

11.  PERCEPTIONS OF DEVELOPING READING AND WRITING SKILLS IN SWEDISH IN AN ONLINE CONTEXT * PERCEPȚIILE STUDENȚILOR CU PRIVIRE LA DEZVOLTAREA COMPETENȚELOR DE CITIRE ȘI SCRIERE ÎN LIMBA SUEDEZĂ ÎNTR-UN CONTEXT DE PREDARE ONLINE.
          Autori: RALUCA POP, ROXANA-EMA DREVE.

 
         
     
         
           
    Revenire la pagina precedentă