Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.2 din 2015  
         
  Articol:   PERSPECTIVELE STUDENȚILOR DE LA NIVELUL I DE FORMARE PEDAGOGICĂ PRIVIND REDIMENSIONAREA ROLURILOR CADRELOR DIDACTICE ÎN CONTEXTUL INFORMATIZĂRII SOCIETĂȚII / PRE-SERVICE STUDENTS’ PERSPECTIVES ON THE CHANGING ROLES OF TEACHERS IN THE DIGITAL AGE.

Autori:  RALUCA POP.
 
       
         
  Rezumat:   Perspectivele studenților de la nivelul I de formare pedagogică privind redimensionarea rolurilor cadrelor didactice în contextul informatizării societății. Valorificarea tehnologiilor digitale în manieră pedagogică oferă numeroase posibilități de predare și învățare a limbilor străine. Dar integrarea eficientă a noilor tehnologii în domeniul educației presupune ca profesorii să facă dovada unei competențe digitale. În plus, noile tehnologii pot fi percepute ca fiind o resursă care favorizează contactul cu alte culturi și cu diverse contexte socio-culturale. În context actual, cadrul didactic trebuie să fie conștient de relația de interdependență între sine, identitate și limbaj. 

Cuvinte cheie: competența digitală, CCI, rolul cadrului didactic, predarea limbii străine
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă