Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2020  
         
  Articol:   PROMOVAREA UNOR NOI MODELE DE ALFABETIZARE ÎN CONTEXTUL PREDĂRII LIMBII NORVEGIENE CA LIMBĂ STRĂINĂ / FOSTERING NEW LITERACIES IN TEACHING NORWEGIAN AS A FOREIGN LANGUAGE.

Autori:  RALUCA POP.
 
       
         
  Rezumat:  
DOI: 10.24193/subbphilo.2020.3.06
Published Online: 2020-09-30
Published Print: 2020-09-30
pp. 79-88
FULL PDF

Promovarea unor noi modele de alfabetizare în contextul predării limbii norvegiene ca limbă străină. Este important să înțelegem cum învățarea unei limbi și procesul de alfabetizare se adaptează cerințelor societății secolului al XXI-lea. Mass-media digitală determină o schimbare în abilitățile de scriere și de citire favorizând astfel dezvoltarea unui nou model de alfabetizare. De aceea, este necesară constientizarea acestor oportunități educaționale precum și înțelegerea implicațiilor pe care acestea le exercită în domeniul învățării limbilor străine. Acest studiu intenționează să se concentreze pe relația dintre limbă, cultură și noile tehnologii pentru a evidenția aspecte legate de multimodalitate și identitate.

Cuvinte-cheie: învățarea limbii străine, alfabetizare digitală, alfabetizare multimodală, alfabetizare multiculturală, alfabetizare critică, multimodalitate, Norvegiană, era digitală.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă