Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.2 din 2016  
         
         
   
1.  WHAT FACTORS INFLUENCE THE DEVELOPMENT OF READING FLUENCY OF ROMA CHILDREN? THE EFFECTS OF WHOLE-CLASS REPEATED READINGS AND SCHOOL ABSENTEEISM.
          Autori: .


2.  THE DESIGN AND DEVELOPMENT OF A LAW ENFORCEMENT ENGLISH COURSE: A CASE STUDY.
          Autori: .


3.  A QUALITATIVE APPROACH OF THE ASSOCIATION BETWEEN THE TODDLER’S ATTACHMENT STYLE AND THE DYADIC INTERACTION WITH THE MOTHER.
          Autori: .


4.  WHAT MOTIVATES SECONDARY SCHOOL LEARNERS TO STUDY?.
          Autori: .


5.  DESIGNING THE ASSESSMENT FOR A COMPETENCE – BASED CURRICULUM. A CONCEPTUAL FRAMEWORK.
          Autori: .


6.  AN ASSESSMENT OF THE MOTIVES FOR THE PURCHASE OF ORGANIC FOOD IN HARARE.
          Autori: .


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă