Articole cu acelaşi autor

Pentru autorul curent, in partea a doua a paginii sunt înşirate toate articolele în care acesta este autor şi/sau coautor. Prin selectarea titlului articolului, vor apărea date privind ediţia în care acesta a apărut, precum si rezumatul.

 
           
         
    Detalii autor  
           
  Nume autor:   OANA-RAMONA ILOVAN    
       
           
  13-08-2022     
      
 
    Articole cu acelaşi autor  
         
 
1.  PREMISES OF THE PHYSICAL, HUMAN AND REGIONAL APPROACH IN TIBERIU’S PIONEER’S WORK.
          Autori: C. N. BOŢAN, OANA-RAMONA ILOVAN.

2.  THE SIGNIFICANCE OF ETHNOGRAPHY IN INDIVIDUALISING NĂSĂUDULUI LAND.
          Autori: DORINA CHITUL, OANA-RAMONA ILOVAN.

3.  DEVELOPING CRITICAL THINKING USING SPECIFIC REGIONAL GEOGRAPHY MAPS.
          Autori: OANA-RAMONA ILOVAN, MARIA ELIZA DULAMĂ.

4.  STUDENTS’ PERCEPTIONS AND REPRESENTATIONS ON CIVILIZATION AS THEY ARE REFLECTED IN THEIR POSTERS.
          Autori: OANA-RAMONA ILOVAN, GETA LĂPUŞTE, MARIA ELIZA DULAMĂ.

5.  THE EVALUATION OF THE TEACHERS` COMPETENCES IN THE CONTEXT OF INTERDISCIPLINARITY DURING THE CONTINUOUS FORMATION PROGRAMME "MAGISTER I".
          Autori: OANA-RAMONA ILOVAN, MARIA ELIZA DULAMĂ.

6.  THE GEODEMOGRAPHIC COORDINATES OF A PROGRESSIVE RURAL SYSTEM FROM 1990 TO 2002. CASE STUDY: REBRA COMMUNE, BISTRIŢA-NĂSĂUD COUNTY.
          Autori: OANA-RAMONA ILOVAN.

7.  THE FEATURES OF THE MENTAL SPACE IN „NĂSĂUDULUI LAND”.
          Autori: OANA-RAMONA ILOVAN, P. COCEAN.

8.  CONSIDERATIONS ON A VIRTUAL ASYNCHRONOUS SEMINAR IN THE DIDACTICS OF GEOGRAPHY.
          Autori: MARIA ELIZA DULAMĂ, OANA-RAMONA ILOVAN.

9.  TERRITORIAL IDENTITY CONSTRUCTION AND DECONSTRUCTION MECHANISMS FOR THE “LANDS” OF ROMANIA.
          Autori: OANA-RAMONA ILOVAN.

10.  STUDY ON DIDACTIC ANIMATION USE IN LEARNING GEOGRAPHY.
          Autori: MARIA ELIZA DULAMĂ, OANA-RAMONA ILOVAN.

11.  STUDY UPON THE ACHIEVEMENT OF A CLASS MANAGEMENT COMPETENCE DURING A UNIVERSITY SEMINAR.
          Autori: MARIA ELIZA DULAMĂ, OANA-RAMONA ILOVAN.

12.  REGIONAL IDENTITY IN THE LAND OF NĂSĂUD.
          Autori: OANA-RAMONA ILOVAN.

13.  GEOGRAPHY AND CONSTRUCTIVISM. LEARNING SITUATIONS STARTING FROM IMAGES.
          Autori: MARIA ELIZA DULAMĂ, OANA-RAMONA ILOVAN.

14.  GENESIS OF A “SLOPE LAND”: THE LAND OF NĂSĂUD.
          Autori: OANA-RAMONA ILOVAN, P. COCEAN.

15.  ECONOMIC FEATURES OF THE LAND OF NĂSĂUD.
          Autori: OANA-RAMONA ILOVAN.

16.  STUDY ON STUDENTS’ REPRESENTATIONS STARTING FROM TEXTS ABOUT GEOMORPHOLOGICAL PROCESSES.
          Autori: MARIA ELIZA DULAMĂ, OANA-RAMONA ILOVAN.

17.  GEODEMOGRAPHIC PROBLEMS IN THE REPUBLIC OF MOLDOVA AND IN ROMANIA AFTER 1990.
          Autori: ELENA SOCHIRCĂ, OANA-RAMONA ILOVAN.

          Autori: OANA-RAMONA ILOVAN.

          Autori: ANA-MARIA POP, OANA-RAMONA ILOVAN.

          Autori: OANA-RAMONA ILOVAN, MARIA ELIZA DULAMĂ.

          Autori: OANA-RAMONA ILOVAN.

22.  IS THERE ANY FORESTRY EDUCATION IN ROMANIA? GEOGRAPHY TEACHERS’ PERCEPTIONS, ATTITUDES, AND RECOMMENDATIONS .
          Autori: MARIA ELIZA DULAMĂ, OANA-RAMONA ILOVAN, IOANA MAGDAŞ.

 
         
     
         
           
    Revenire la pagina precedentă