Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.4 din 2014  
         
         
   
1.  A DIFFERENT APPROACH OF COMPETITIVE IMPORTANCE-PERFORMANCE ANALYSIS: THE CASE OF YOUNG ROMANIANS’ PREFERENCE FOR A LOCAL FAST-FOOD.
          Autori: .


2.  GLOBAL CRISIS’ IMPACT UPON THE EMPLOYED NUMBER IN HOSPITALITY INDUSTRY.
          Autori: .


3.  PASTRY CONSUMER PROFILE: AN INVESTIGATION ON CLUJ-NAPOCA MARKET.
          Autori: ADINA LETIȚIA NEGRUȘA.


4.  DETERMINANTS OF TOURISM ENTREPRENEURSHIP: THE CASE OF STRAJA RESORT.
          Autori: OANA ADRIANA GICĂ.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă