![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.2 din 2009 | |||||||
Articol: |
MEDIATED LEARNING. APPLICATION OF INSTRUMENTAL ENRICHMENT PROGRAM. Autori: DANIEL MARA, ELENA-LUCIA MARA. |
||||||
Rezumat: In this article are presented theoretical aspects and practical method of Feuerstein. By applying tools Instrumental Enrichment Program I followed the development of mental capacities of the students included in the research. The principle underlying the development of this method is that intelligence is not a predetermined and stable factor but an element that may evolve, which means that the role of adult education in the plan is crucial. Students involved in research-action have decided to designate the activities of psychology lessons fun. Keywords: method Feuerstein, Instrumental Enrichment Program, research-action. |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |