Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.2 din 2007  
         
  Articol:   THE USAGE OF THE PORTFOLIO IN THE DIDACTICAL ACTIVITY AT UNIVERSITY.

Autori:  LILIANA CIASCAI, IOAN CIASCAI.
 
       
         
  Rezumat:  The portfolio represents today a working method and an instrument used more and more in the educational practice in our country. Many universities use the portfolio for either for student’s evaluation or for institutional decisions. The correct usage of the portfolio method allows the professor and the student to either evaluate or capitalization of the value of student’ activity: the perception of the student about his own results, the feeling and the expectations based on his performance, the objectives and future plans etc.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă