![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.2 din 2007 | |||||||
Articol: |
THE CONSTRUCTIVIST QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION. Autori: HAVATZELET RONEN. |
||||||
Rezumat: This paper consists in a research project within study doctoral program of the Ph.D student at Babes-Bolyai University, Miss Havatzelet Ronen being supervised by Professor Vasile Chis. The paper emphasizes the value of quantitative versus qualitative approaches in educational research. Quantitative and qualitative analyses are presented in a comparative way being supported by concrete examples and case analyses. | |||||||
![]() |
|||||||
![]() |