![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.1 din 2006 | |||||||
Articol: |
OBIECTIVE ALE EDUCAŢIEI VIZUALE PENTRU ÎNVĂŢARE ŞI CITIRE ÎN CAZUL SUBIECŢILOR AMBLYOPI / LES OBJECTIVES DE L''ÉDUCATION VISUELLE ET L’APPRENTISAGE DE LECTURE DANS LE CAS DES SUJETS AMBLYOPES. Autori: VASILE PREDA. |
||||||
Rezumat: This paper pesents a theoretical and methodological framework pertaining to: the diagnosis and treatment of strabismus and low vision; the psycho-physiological elements of visual behaviour involved in visual training, beginning with early intervention; the correctional, compensatory and formative objectives of visual training; the characteristics of the perceptive-motric structuring of graphic space in case of low vision persons; the psycho-paedagogical aspects of acquiring reading skils by low vsion persons. KEY-WORDS: low vision, strabismus, early intervention, visual behaviour, visual training, correctional objectives, compensatory objectives, formative objectives, reading skils. |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |