Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.1 din 2002  
         
  Articol:   STRATEGII DE A REAMINTI CUNOŞTINŢELE ANTERIOARE / STRATEGIES OF REMINDING PREVIOUS KNOWLEDGE.

Autori:  MARIA ELIZA DULAMĂ.
 
       
         
  Rezumat:  The introduction presents the significance of reminding previous knowledge in a lesson.We have described three types of strategies of reminding previous knowledge, strategies that have been experimented during lessons and seminaries: verbal strategies (conversation, brainstorming, the circle, the chain of ideas), written strategies (the cluster, graffiti, Venn diagram, the duble bubble, the tree of ideas).  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă