AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.1 din 2002 | |||||||
Articol: |
STRATEGII DE A REAMINTI CUNOŞTINŢELE ANTERIOARE / STRATEGIES OF REMINDING PREVIOUS KNOWLEDGE. Autori: MARIA ELIZA DULAMĂ. |
||||||
Rezumat: The introduction presents the significance of reminding previous knowledge in a lesson.We have described three types of strategies of reminding previous knowledge, strategies that have been experimented during lessons and seminaries: verbal strategies (conversation, brainstorming, the circle, the chain of ideas), written strategies (the cluster, graffiti, Venn diagram, the duble bubble, the tree of ideas). | |||||||