AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.1 din 2002 | |||||||
Articol: |
CURRICULUM-UL INTEGRAT. O CERERE PENTRU EDUCAŢIA PREŞCOLARĂ / THE INTEGRATED CURRICULUM AN APPLICATION FOR PRESCHOOL EDUCATION. Autori: ADINA GLAVA. |
||||||
Rezumat: The integration of the school disciplines content as well as of the curriculum areas is today considered as the main challenge within the field of school programs development. In the kindergarten this preocupation prolonges at the micropedagogical evel, as the preschool contents structure is roughly described in the curriculum official documents. Within the present work we will describe the practical and theoretical dimensions of the integrated curriculum, making an applicative approach at the level of the preschool education. | |||||||