Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.1 din 2000  
         
  Articol:   NOI DIRECŢII ÎN CADRUL REFORMEI EDUCAŢIONALE, ROLUL EVALUĂRII ÎN PREDARE - PROCESUL DE ÎNVĂŢARE ÎN CHIMIE / NEW DIRECTIONS IN THE FRAME OF EDUCATIONAL REFORM; THE ROLE OF EVALUATION IN THE TEACHING � LEARNING PROCESS AT CHEMISTRY.

Autori:  ADRIENNE NAUMESCU-LENGAUER, ADRIANA SISERMAN BANC.
 
       
         
  Rezumat:  Lucrarea intitulata "Noi directii in domeniul reformei educationale; rolul evaluarii in procesul de predare – invatare la chimie" abordeaza problematica evaluarii procesului de predare – invatare in contextul reformei invatamântului in România; astfel procesul evaluarii este interpretat nu numai din punctul de vedere al evaluarii diferitelor secvente de instruire la disciplina Chimie, ci si in ceea ce priveste programele educationale, astfel ca scopul evaluarii este de ajustare a finalitatilor, sensurilor si contextelor invatarii / instruirii. Lucrarea prezinta nivelele la care se produce evaluarea, precum si principiile acesteia, la studierea chimiei in invatamântul preuniversitar. Este din ce in ce mai evident ca pentru a promova o educatie eficienta va fi necesara elaborarea unui nou model de evaluare, cu referire la programele scolare, precum si la nivelul de pregatire al elevilor in domeniul Chimiei.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă