![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.4 din 2022 | |||||||
Articol: |
VA FI VIITORUL HIBRID? O ANALIZĂ DE OPORTUNITĂȚI IN EDUCAȚIA DIGITALĂ / IS THE FUTURE HYBRID? AN ANALYSIS OF OPPORTUNITIES FOR DIGITAL EDUCATION. Autori: BIANCA DORIS BRETAN. |
||||||
Rezumat: DOI: 10.24193/subbphilo.2022.4.11 Article history: Received: 31 July 2022; Revised: 15 October 2022; Accepted: 4 November 2022; Available online: 20 December 2022; Available print: 30 December 2022 pp. 225-238 VIEW PDF FULL PDF Rezumat: Va fi viitorul hibrid? O analiză de oportunități in educația digitală. Anul 2020 a marcat un punct de cotitură in educație. Trecerea abruptă la învățarea online a creat un sentiment generalizat de incertitudine în ceea ce privește obiectivele, eficiența și finalitatea demersului didactic de acest tip. Cu toate acestea, cei doi ani presărați cu măsuri anti-epidemice stricte și restricții frustrante au deschis perspectiva regândirii pedagogiei clasice. Articolul de față își propune să analizeze principalele concepte care au contribuit la modelarea unui cadru pentru învățarea online și să răspundă următoarei întrebări: Sunt studenții generației post-pandemie mai deschiși spre învățarea online? Metodologia utilizată implică folosirea unui chestionar adresat unui grup de studenți în primul an de studiu la Facultatea de Drept. În urma analizării datelor și validarea întrebării propuse a fost utilizată analiza de tip SWOT. Cuvinte-cheie: educație hibridă, pandemie, competențe digitale, învățare online, analiză SWOT
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |