![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.4 din 2007 | |||||||
Articol: |
LE DISCOURS RÉPÉTÉ – MATRICE POUR LE DISCOURS PUBLICITAIRE FRANÇAIS / DISCURSUL REPETITIV – MATRICE PENTRU DISCURSUL PUBLICITAR FRANCEZ. Autori: MONICA FRUNZĂ. |
||||||
Rezumat: The paper treats of the role of the Utterances specific to the «Repeated Discourse» in French Advertising Communication. The use of modified RDU in this type of discourse (analyzed according to Quintillion’s formula quadripartita ratio), draws the attention of the receiver to the message, aiming to influence him and, finally, to transform him in a consumer. | |||||||
![]() |
|||||||
![]() |