Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2018  
         
  Articol:   CLIL: ABORDARI INTEGRATE ȘI POLITICI LINGVISTICE: AUXILIARE ALE UNEI DIDACTICI PLURILINGVE ADECVATE / CLIL, APPROCCI INTEGRATI E POLITICHE LINGUISTICHE: AUSILI PER UNA BUONA DIDATTICA PLURILINGUE.

Autori:  STEFANIA CAVAGNOLI.
 
       
         
  Rezumat:  
CLIL: Abordări integrate și politici lingvistice: auxiliare ale unei didactici plurilingve adecvate. Acest articol ilustrează principiile empirice ale analizei corespondente metodei de predare CLIL aplicată în cursul liceal și prezintă câteva instrumente uzuale pentru educația multilingvă. Preferăm să ne concentrăm în paginile articolului asupra unor momente de reflecție și a rolului pregătirii și monitorizării cadrului metodologic decât să aprofundăm metodele de de învățare sau tehnicile de achiziție lingvistică.

Cuvinte cheie: CLIL, instrumente de evaluare, profesori-studenți-părinți, școală secundară.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă