AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2018 | |||||||
Articol: |
CLIL: ABORDARI INTEGRATE ȘI POLITICI LINGVISTICE: AUXILIARE ALE UNEI DIDACTICI PLURILINGVE ADECVATE / CLIL, APPROCCI INTEGRATI E POLITICHE LINGUISTICHE: AUSILI PER UNA BUONA DIDATTICA PLURILINGUE. Autori: STEFANIA CAVAGNOLI. |
||||||
Rezumat: CLIL: Abordări integrate și politici lingvistice: auxiliare ale unei didactici plurilingve adecvate. Acest articol ilustrează principiile empirice ale analizei corespondente metodei de predare CLIL aplicată în cursul liceal și prezintă câteva instrumente uzuale pentru educația multilingvă. Preferăm să ne concentrăm în paginile articolului asupra unor momente de reflecție și a rolului pregătirii și monitorizării cadrului metodologic decât să aprofundăm metodele de de învățare sau tehnicile de achiziție lingvistică. Cuvinte cheie: CLIL, instrumente de evaluare, profesori-studenți-părinți, școală secundară.
|
|||||||