Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2014  
         
  Articol:   OPT MOTIVE CA SĂ PARTICIPI LA UN CURS DE SCRIERE ACADEMICĂ. IMPACTUL CURSURILOR DE SCRIERE ACADEMICA ASUPRA PARTICIPANTILOR / EIGHT REASONS TO ATTEND AN ACADEMIC WRITING COURSE. THE IMPACT OF ACADEMIC WRITING COURSES ON PARTICIPANTS.

Autori:  CRISTINA BOJAN.
 
       
         
  Rezumat:   Opt motive ca să participi la un curs de scriere academică. Impactul cursurilor de scriere academică asupra participanţilor. Pornind de la resursele bibliografice existente, articolul identifică “utilitatea” cursurilor de scriere academică pentru toate tipurile de potenţiali participanţi, oferind un răspuns la întrebarea: “De ce ar trebui să participi la un curs de scriere academică?” Opt răspunsuri principale au fost identificate. Acestea sunt apoi structurate într-un tabel cu patru coloane verticale organizate pe o axă a dezvoltării deprinderilor de scriere academică, axă cu polii „public” şi „individual”, reliefând aspectul „individual” al procesului de dezvoltare de deprinderi. Acest lucru subliniază faptul că orice curs de scriere academică ar trebui să se orienteze către nevoile specifice ale participantului. Sunt sugerate o posibilă aplicaţie a acestor rezultate precum şi posibile extinderi viitoare ale cercetării.

Cuvinte cheie: scriere academică, impactul cursurilor, participanţi, dezvoltarea deprinderilor de scriere academică.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă