AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.2 din 2015 | |||||||
Articol: |
PREDAREA INTEGRATĂ A CONȚINUTURILOR: EXEMPLUL UNEI LECȚII DE ISTORIE / CLIL TEACHİNG: A HİSTORY LESSON FRAMEWORK . Autori: BIANCA DORIS BRETAN. |
||||||
Rezumat:
Predarea integrată a conținuturilor: exemplul unei lecții de istorie. Articolul de față își propune să exemplifice o lecție construită în jurul metodei învățării integrate a conținuturilor transmise prin intermediul unei limbi străine. Prin această metodă se asigură predarea unei materii, cu întreg conținutul ei de specialitate într-o altă limbă, varianta fiind deosebită de predarea limbajelor de specialitate, aceasta din urmă fiind legată de un context specific ce ține de cerințele de pe piața muncii. Pentru a asigura o bună înțelegere a lecției articolul face și o prezentare pe larg a subiectului în sine și anume sionismul românesc și apariția presei sioniste de limbă română. Cuvinte cheie: CLIL, istorie, presa sionista, predare.
|
|||||||