Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.1 din 2009  
         
  Articol:   МОТИВАЦИЯ ПРИ ОБУЧЕНИИ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ ВОЕННЫХ СПЕЦИАЛИСТОВ / MOTIVAŢIA SPECIALIŞTILOR MILITARI DE A ÎNVĂŢA LIMBI STRĂINE.

Autori:  MARIANA RADULOVA DOYCHINOVA.
 
       
         
  Rezumat:  Toate activitățile umane, inclusiv predarea limbilor străine depindfoarte mult de existența sau lipsa motivației. Motivația constă în a stimula activitatea.În literatura lingvistică se vorbește de două tipuri de motivație. Motivație exterioară, care nu are legatură cu o anumită activitate, dar se bazează pe circumstanțe exterioare și motivație interioară care se află în strânsă legătură cu activitatea în sine (după caz, în legatură cu studiul limbilor străine). În predarea limbii străine elevilor adulți, în cazul specialiștilor militari, ambele tipuri de motivație au mare importanță în realizarea obiectivelor țintite. Profesorul de limbi străine ocupă un rol important în menținerea motivației celui ce învață. Tocmai de aceea, în prezent se acordă multă atenție acestei relații dintre cel ce predă și cel ce învață.

Cuvinte cheie: predarea limbilor străine, motivația de a învăța, elevi adulți, specialiști militari.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă