![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.2 din 2011 | |||||||
Articol: |
STUDIU ASUPRA PERCEPŢIEI ELEVILOR PRIVIND ALINIEREA M-LEARNING-ULUI ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT / A STUDY ON STUDENTS’ PERCEPTION ON M-LEARNING ALIGNMENT OF EDUCATION. Autori: NICOLAE TOMAI, LOREDANA MOCEAN. |
||||||
Rezumat: The paper discusses mobile learning alignment within our university, with respect to a prototype system tested against students'''' preferences and interest. In order to accomplish this, a survey was processed, in two phases: pre-implementation and post-implementation. JEL Classification: C88 Keywords: m-learning, e-learning, students, survey |
|||||||
![]() |
|||||||