Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.3 din 2009  
         
  Articol:   UTILIZATORII DE INTERNET - IMAGINE STATISTICĂ, COMPARAŢII ŞI TENDINŢE / INTERNET USERS - STATISTICAL PICTURE, COMPARISONS AND TRENDS.

Autori:  MIHAELA-FILOFTEIA TUTUNEA.
 
       
         
  Rezumat:  

The widening of the digital medium into all the branches of human activity raised a challenge for marketing online experts. We know all that in cyberspace consumers from two different world, on and offline meet. Consequently the cyber marketer should know very well the profile and preferences of the cyber consumers in order to generate coping efficient actions specific for the new medium.

Keywords: Internet, digital environment, cyber consumers, cyber marketing

 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă