![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.2 din 2004 | |||||||
Articol: |
LIDERUL DE LUNGĂ DURATĂ ÎN DOMENIUL COMERCIAL / THE LONG-LASTING LEADER IN A COMMERCIAL FIELD. Autori: MARIUS BOTA, VASILICA IULIANA PRUNĂ. |
||||||
Rezumat: The paper below presents an analysis over the main domains of the global economy. In this article, I try to show that over the years the same companies through their brand have dominated the global market. The brand that holds the best position in a domain- the leader – is not always the best for a qualitative point of view. The law of the first – in says that what matters is to be the first in a domain, which leads to becoming the leader in that domain. | |||||||
![]() |
|||||||
![]() |