AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.2 din 2003 | |||||||
Articol: |
ACTORII DE INFLUENŢĂ AI COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI. Autori: OLTEANU LAURA. |
||||||
Rezumat: The factors that influence consumers behaviour. In time, market is in a continuous change, as a consequence companies are client oriented. Marketers are more and more preocupied with the factors that influence consumers behaviour. The analysis of the consumer behaviour is based on the understanding of these factors. The internal and external factors of the client are on the basis of the purchasing decision. | |||||||