AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.2 din 2002 | |||||||
Articol: |
RETAIL BANKING - O NOUA PIAŢĂ, O NOUA LUPTĂ. Autori: ANCA SZABO. |
||||||
Rezumat: Potrivit unui studiu realizat de compania de consultanţă Daedalus, la inceputul acestui an 34% din românii cu vîrsta de peste 15 ani aveau un cont bancar. Aceasta înseamnă că una din trei persoane a ales sa-şi pastreze economiile la banca sau să deţina o carte de debit sau de credit. Predomină populaţia urbană, iar ponderea bărbaţilor care au un cont bancar este mai mare decît cea a femeilor. Hotărîtoare sunt, bineinţeles, veniturile şi educaţia. Privit prin prizma viitoarei creşteri economice preconizate şi a numărului populaţiei, potenţialul de creştere a pietei de retail in România este imens. Viitorul foarte apropiat va hotărî cine va ieşi cîştigător din cursa nou lansată pentru piaţa de retail. Potenţial de creştere există, jucatorii sunt de marca, posibilitaţile logistice si experienţa acumulată pină acum îi recomandă pe mulţi dintre ei. Interesant de urmărit evoluţia acestui sector în următorii doi-trei ani. | |||||||