AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA MUSICA - Ediţia nr.2 din 2010 | |||||||
Articol: |
PREDAREA ISTORIEI MUZICII ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR ȘI GIMNAZIAL / TEACHING THE HISTORY OF MUSIC IN PRIMARY AND MIDDLE SCHOOL . Autori: ÉVA PÉTER. |
||||||
Rezumat: The study hereby aims to draw attention on the importance of teaching the history of music in primary and middle school, which is also part of the aesthetic education offered by the school. Besides naming the main criteria for teaching, the history of music the study presents an excerpt of the teaching material and draws attention upon the importance of active listening to Music. Keywords: the history of music, periods in the history of music, discussions on musical forms, illustration, listening to music. |
|||||||