AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA GEOGRAPHIA - Ediţia nr.1 din 2009 | |||||||
Articol: |
PREDAREA LIMBII ENGLEZE PENTRU TURISM LA CENTRUL DE TRAINING ÎN TURISM: ORGANIZAREA ŞI EVALUAREA CURSURILOR. Autori: SILVIA IRIMIEA, LIVIA BRADEA. |
||||||
Rezumat: Teaching English for Tourism at the centre for Tourism Training: Course Design and Evaluation. The present study seeks to shed light on the two years experience of teaching English for Tourism (EFT) at the Centre for Tourism Training of the Faculty of Geography, University “Babes-Bolyai” of Cluj. The study also looks at aspects involved in the training process, which embrace: prerequisites to teaching a foreign language as part of vocational training, objectives, syllabus design, materials used, evaluation and outcomes. Without claiming to yield breaking pedagogical results, the study provides accurate data regarding teaching English as a foreign language process. Keywords: foreign language learning, syllabus, evaluation, outcomes. |
|||||||