AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EUROPAEA - Ediţia nr.3 din 2009 | |||||||
Articol: |
BUGETE DE MARKETING ÎNTR-O CRIZĂ FINANCIARĂ ŞI ECONOMICĂ. PERSPECTIVE NORD-AMERICANE ŞI EUROPENE / MARKETING BUDGETS IN A FINANCIAL AND ECONOMIC CRISIS. NORTH AMERICAN AND EUROPEAN PERSPECTIVES. Autori: VERONICA-MARIA MATEESCU. |
||||||
Rezumat: The main goal of our article is to identify the way how the current economic and financial crisis influences the marketing budgets. Our concern is to determine if there is a tendency towards shrinking marketing budgets. Another point of interest would be to identify the way how the current situation influences the marketing activities (brand positioning, marketing instruments and channels, improvements of marketing efficiency etc.). Key words: decreasing consumer demands, marketing budgets, innovative marketing, North American, European. |
|||||||