Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA EDUCATIO%20ARTIS%20GYMNASTICAE - Ediţia nr.2 din 2014  
         
  Articol:   STUDIU PRIVIND EFICIENŢA PROGRAMULUI EXPERIMENTAL DE DEZVOL¬TARE A INTELIGENŢEI EMOŢIONALE ASUPRA ÎMBUNĂTĂŢIRII PERFORMANȚEI SPORTIVE LA GIMNASTELE JUNIOARE IV - NIVEL 1 / EXPERIMENTAL STUDY ON EFFICIENCY PROGRAM DEVELOPMENT ON EMOTIONAL INTELLIGENCE TO IMPROVE PERFORMANCE SPORTS JUNIOR GYMNASTS IV LEVEL 1.

Autori:  EMILIA FLORINA GROSU.
 
       
         
  Rezumat:  VIEW PDF: EXPERIMENTAL STUDY ON EFFICIENCY PROGRAM DEVELOPMENT ON EMOTIONAL INTELLIGENCE TO IMPROVE PERFORMANCE SPORTS JUNIOR GYMNASTS IV LEVEL 1

Studiu privind eficienţa programului experimental de dezvol¬tare a inteligenţei emoţionale asupra îmbunătăţirii performanței sportive la gimnastele junioare IV - nivel 1. Cercetarea pe care doresc să o efectuez se conturează dint-o necesitate practică privind găsirea unor răspunsuri la unele din cauzele care determină eşecul sportivilor de performanţă în competiţii. M-am oprit asupra acestei teme datorită experienţei pe care am avut-o ca şi sportivă de performanţă în gimnastica artistică, observând dificultăţile care apăreau în timpul desfăşurării exerciţiilor în competiţii din cauza emoţiilor chiar dacă pregătirea fizică şi tehnică erau la un nivel ridicat. Consider că pe lângă pregătirea fizică şi tehnică a sportivilor şi cunoştinţele teoretice ale antrenorilor este necesară cunoaşterea şi gestionarea emoţiilor, sentimentelor şi gândirii raţionale pentru a îmbunătăţii performanţele sportive. In realizarea cercetării ne-am propus elaborarea unei strategii de acţionare în vederea creş-terii performanţei sportive prin dezvoltarea inteligenţei emoţionale, identifi-carea şi valorificarea competenţelor emoţionale şi sociale în antrenament şi competiţii şi evaluarea eficienţei acestei strategii. Acest studiu are un design bifactorial cu 2 variabile: independentă(testarea inițială, parțială, finală și pro-gramul de pregătire) și dependentă (performanță).

Cuvinte cheie: inteligență emoțională, performanță sportivă, gimnastică artistică

 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă