AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.3 din 2010 | |||||||
Articol: |
ROLUL ADMINISTRAŢIEI PUBLICE ÎN BRANDINGUL ORAŞULUI - CAZUL CLUJ-NAPOCA / THE ROLE OF PUBLIC ADMINISTRATION IN CITY BRANDING THE CASE OF CLUJ-NAPOCA. Autori: . |
||||||
Rezumat: This paper focuses on two different topics that apparently do not seem to be linked: city branding and the perception of public administration services. The authors intend to briefly sketch the framework of the manner how public administration institutions can get involved in researching how citizens and private entrepreneurs perceive the services provided by the local authorities of the Municipality of Cluj-Napoca, how the image of these services influences the perception of the city, and how public administration servants can contribute to the development of the city’s brand. We have chosen to focus on
Keywords: |
|||||||