AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.2 din 2004 | |||||||
Articol: |
MARKETING PRIVIND DESTINAŢIA TURISTICĂ - CÂTEVA ASPECTE LEGATE DE ROMÂNIA / TOURIST DESTINATION MARKETING - SOME ASPECTS RELATED TO ROMANIA. Autori: SMARANDA COSMA. |
||||||
Rezumat: The concept of tourist destination marketing is a relatively new topic on the international plan, though its demand made it to be quickly imposed in practice. Romania has started to design its strategy of tourist promotion not long ago (1998) and it did so when the first budget was allotted for this purpose. The way to success is long, but the first steps have been made. The paper presents quite critically the first campaign of promoting Romania as a tourist destination designed by the resort ministry. | |||||||