Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.1 din 2023  
         
         
   
1.  RURAL AREAS AND WINE TOURISM: THE CASE OF ROMANIA.
          Autori: CORNELIA POP, MONICA MARIA COROS.


2.  ADAPTIVE FACEBOOK COMMUNICATION OF ORTHODOX ENTITIES IN COVID-19 CONTEXT.
          Autori: HORAȚIU VASILE BORZA, IONUȚ CĂLIN CĂZAN, SMARANDA ADINA COSMA.


3.  HUMAN RESOURCES AS THE MAIN VECTOR OF COMMUNICATION: THE CASE OF MOBEXPERT GROUP.
          Autori: ERIKA KULCSÁR, CRISTINA SCRIDON.


4.  THE ROLE OF SELF-ESTEEM IN THE BUYING DECISION PROCESS. A THEORETICAL APPROACH.
          Autori: BRÎNDUȘA MARIANA BEJAN.


5.  A MEASUREMENT OF RURAL TOURISM DESTINATIONS’ COMPETITIVENESS.
          Autori: IOANA MARIA DUMITRU (TRIPON), SMARANDA ADINA COSMA.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă