Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA EDUCATIO ARTIS GYMNASTICAE - Ediţia nr.1 din 2017  
         
         
   
1.  GENDER DIFFERENCES IN PHYSICAL ACTIVITY AMONG THE UNIVERSITY STUDENTS IN THE VISEGRAD (V4) COUNTRIES.
          Autori: .


2.  INFLUENȚA VITEZEI DE EXECUȚIE A REPETĂRILOR ASUPRA TENDINȚEI DE CREȘTERE A FRECVENȚEI CARDIACE ÎN ANTRENAMENTUL CU GREUTĂȚI / REPETITION SPEED INFLUENCE ON INCREASING TENDENCY FOR HEART RATE IN WEIGHT TRAINING.
          Autori: .


3.  STUDY OF THE BASKETBALL AND VOLLEYBALL THEMATIC UNIT BASED ON THE STUDENTS’ PERFORMANCE.
          Autori: BOROȘ-BALINT IULIANA.


4.  VITEZA DE REPETIȚIE ÎN CONTEXTUL UNUI PROGRAM DE ANTRENAMENT FIZIC SPECIFIC AL SPORTIVILOR DE JUDO / REPETITION SPEED IN THE CONTEXT OF SPECIFIC PHYSICAL TRAINING PERIOD FOR JUDO ATHLETES.
          Autori: EMILIA FLORINA GROSU, DAN MONEA.


5.  STUDIU CORELATIV DINTRE FAIR-PLAY-UL MANIFESTAT ÎN COMPETIŢII ŞI CONDUITA SPORTIVILOR / CORRELATIVE STUDY BETWEEN THE FAIR PLAY DISPLAYED IN COMPETITIONS AND THE ATHLETES’ BEHAVIOUR.
          Autori: .


6.  GENDER DIFFERENCES IN TECHNICAL FEATURES OF ELITE JUNIOR TENNIS PLAYERS AND IN THE TECHNOLOGICAL CHARACTERISTICS OF THEIR RACKETS.
          Autori: .


7.  STUDIU PRIVIND ÎMBUNĂTĂȚIREA ÎNDEMÂNĂRII LA ELEVII DE CLASA A VI-A / STUDY ON IMPROVING THE QUALITY OF DRIVING SKILL BY SIXTH GRADE STUDENTS.
          Autori: .


8.  THE IMPLEMENTATION OF EVERYDAY PHYSICAL EDUCATION AMONG UPPER PRIMARY PUPILS IN THE NORTH GRATE PLAIN.
          Autori: .


9.  UTILIZAREA SERVICIULUI DE KINETOTERAPIE/FIZIOTERAPIE ÎN LUME / UTILIZATION OF PHYSIOTHERAPY SERVICES IN THE WORD.
          Autori: .


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă