AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA THEOLOGIA CATHOLICA - Ediţia nr.2 din 2005 | |||||||
Articol: |
RECENZIE - IOAN MOLDOVAN, PEDAGOGIE CREŞTINĂ. SĂ EDUCĂM DUPĂ MODELUL LUI ISUS, EDITURA LOGOS ’94, ORADEA 2005, 116 p.. Autori: . |
||||||
Rezumat: Începând din perioada apostolică şi până astăzi, învăţătura lui Cristos a servit drept termen suprem de comparaţie. Statul, familia, datoria, morala, toate s-au analizat şi s-au raportat la creştinism. Urmărind desăvârşirea omului, creştinismul a propus un model de educaţie în care accentul cade întotdeauna pe suflet, pe spirit. Pedagogia creştină are în vedere dezvoltarea sentimentului religios şi moral, idealul ei fiind Dumnezeu. Educarea în credinţă, sub o formă sau alta, a însoţit întotdeauna credinţa, fie că este vorba de naşterea sau de transmiterea ei. | |||||||