![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA THEOLOGIA CATHOLICA LATINA - Ediţia nr.2 din 2021 | |||||||
Articol: |
EXISTENZERHELLUNG UND SOKRATISCHE ERZIEHUNG. PHILOSOPHISCHE BILDUNG AN DER UNIVERSITÄT BEI KARL JASPERS * EXISTENTIAL ENLIGHTENMENT AND SOCRATIC EDUCATION. PHILOSOPHICAL EDUCATION (BILDUNG) AT THE UNIVERSITY BY KARL JASPERS. Autori: PÉTER SÁRKÁNY. |
||||||
Rezumat: DOI: 10.24193/theol.cath.latina.2021.LXVI.2.01 Available online 08.02.2022 pp. 5-16 VIEW PDF FULL PDF Abstract: The existential enlightenment, which by and large remains untouched in the context of the later reason- and world-philosophical themes of Jaspers’ work, is one of the most important concepts in his philosophy. In my essay, I would like to show the methodological yield of the existential enlightenment for university education and training. Keywords: Karl Jaspers, existence, existential enlightenment, education (Bildung), philosophy, university, socratic education. |
|||||||
![]() |
|||||||