Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.4 din 2004  
         
  Articol:   LIMBAJUL PROPAGANDISTIC ŞI SLOGANURILE PUBLICITARE.

Autori:  MIHAI MIRCEA ZDRENGHEA.
 
       
         
  Rezumat:  Propaganda language can be placed with justification in the area of confuse communication, next to manifestations of mass-media, advertising, marketing, etc. This area deserves a more profound investigation in order to understand how propaganda language (as a subsystem of natural language) functions and what its structure is. The communicative situation implies the existence of a multitude of factors that participate actively in its realization. Communication must be analyzed as a complex process open to some alternative philosophical interpretations.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă