AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.2 din 2021 | |||||||
Articol: |
A FACE PUBLIC SAU TWEETS DE PIATRĂ / RENDRE PUBLIC OU TWEETER SUR LA PIERRE. Autori: MARIE OUVRARD-SERVANTON. |
||||||
Rezumat: DOI: 10.24193/subbphilo.2021.2.16 Published Online: 2021-06-30 Published Print: 2021-06-30 pp. 239-249 FULL PDF A face public sau tweets de piatră. Scopul acestui articol este de a studia trei modalităţi de a face un mesaj public: postările pe Twitter, videourile discursurilor postate pe Daily Motion şi publicarea, la începutul secolului al XX-lea, a unei cărţi în care propoziţiile sunt desenate cu creionul, ca tweets, de către un cioban. Prin analiza antropologică a producerii şi difuzării semnelor, observăm permeabilitatea dintre domeniul privat şi public, influenţa scrisului şi a activităţii orale, precum şi distincţiile dintre ceea ce este publicat, publicul şi popularitatea celor trei forme menţionate mai sus. Cuvinte-cheie: tweet, video, producţia de semne, antropologie, urme comunicaţionale |
|||||||