![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.2 din 2006 | |||||||
Articol: |
DESTINAŢIE TURISTICĂ CLUJ-NAPOCA, ROMÂNIA. Autori: SMARANDA ADINA COSMA. |
||||||
Rezumat: The city of Cluj-Napoca is one of the biggest from Romania, an important academic, cultural and business centre, combine with a various tourist offer - cultural and historical monuments, a diversified portfolio of accommodation establishments, restaurants, clubs, tourist agencies and an attractive natural-geographic space. All those make from Cluj-Napoca an interesting tourist destination for various type of tourist.The paper analyses the tourist supply and identifies the demand for the destination. The study underlines possible differentiation elements for the city comparing with its main competitors. In conclusion, we try to find a correlation between the offer and the customer needs. Keywords: tourist marketing destination, regional development, positioning map, perception map |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |