Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.1 din 2001  
         
  Articol:   MANAGEMENTUL PROFITULUI (YIELD MANAGEMENT), CONCEPT MANAGERIAL MODERN �N INDUSTRIA DE SERVICII.

Autori:  CORNEL SOMESAN, MIHAI PÂRGHIE.
 
       
         
  Rezumat:  Apărut în Franta în anii 1980, pe fondul "dereglării fluxului transporturilor aeriene coroborat cu războiul preturilor" yield managementul este un sistem de management care are ca obiectiv maximizarea venitului sau profitului firmei. Un bun sistem de management al profitului va ajuta firma să decidă cât din fiecare tip de capacitate, (indiferent dacă sunt scaune într-un avion camere într-un hotel, sau automobile într-un parc de masini de închiriat) să aloce diferitelor tipuri de cerere. Această lucrare prezintă structurarea conceptului de management al profitului, analizează moduri de abordare a implementării, si implicatiile manageriale ale managementului profitului.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă