![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA MUSICA - Ediţia nr.1 din 2010 | |||||||
Articol: |
OPERA JONAS A LUI ANATOL VIERU. 1. SIMBOLURI ȘI INTERPRETĂRI POLITICE / L’OPÉRA JONAS D’ANATOL VIERU. 1. SYMBOLES ET INTERPRÉTATIONS POLITIQUES. Autori: LUANA STAN. |
||||||
Rezumat: The aim of this text is to analyse the opera Jonas (1976) of the Romanian composer Anatol Vieru. The first part is concentrated on the interpretations of the literary and musical symbols of this opera in the communist political context. The second part is analysing the specific structures and the symmetries (palindromes). Keywords: Anatol Vieru, Jonas (Iona), Escher, Eliade, Ionesco, Sorescu, metamorphosis, symbols, communism, absurd, surrealism, identity, Romanian music, musical analysis, contemporary music, music after 1945, musicology. |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |