![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA INFORMATICA - Ediţia nr.4 din 2010 | |||||||
Articol: |
GLOBAL SEARCH AND LOCAL ASCENT FOR LARGE COURNOT GAMES. Autori: TUDOR DAN MIHOC, RODICA IOANA LUNG, D. DUMITRESCU. |
||||||
Rezumat: Equilibria detection in large games is a fundamental problem in computational game theory. A memetic algorithm, Global Search and Local Ascent (GSLA), is proposed. GSLA''s performance is evaluated by means of numerical experiments within the framework of a Cournot game involving up to 100 players and by comparison with an evolutionary multiobjective optimization algorithm adapted for Nash equilibria detection.
Key words and phrases. Nash equilibrium, generative relation for equilibria, large nonzero games. |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |