AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA GEOLOGIA - Ediţia nr.Special Issue din 2009 | |||||||
Articol: |
SECONDARY SCHOOLS, UNIVERSITY CURRICULA, JOINT PROGRAMS: GEOEDUCATION - A KEY PART OF GEOCONSERVATION. Autori: ALEXANDRU ANDRĂŞANU. |
||||||
Rezumat: Geoconservation can be defined according to Sharples (2002) as the conservation of the diversity of geological, geomorphological and soil features, assemblages and systems. Geoconservation seeks to prevent or minimize degradation of geodiversity in order to protect the natural and intrinsic values of bedrock, landforms and soils, rather than only to maintain their usefulness to humans. Key words: geoconservation, geoeducation, school curricula, education for sustainable development. |
|||||||