Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA EPHEMERIDES - Ediţia nr.2 din 2013  
         
  Articol:   MICROTARGETING ÎN SOCIAL MEDIA: DEFINIȚII ȘI PROBLEME ETICE / MICROTARGETING IN SOCIAL MEDIA: DEFINITIONS AND ETHICAL ISSUES.

Autori:  .
 
       
         
  Rezumat:  This paper is aimed at microtargeting and its implications in promoting strategies in the present consumerist society. We look at it firstly through definitions, then through specific, personalized implementing in regards to client need and finally in the context of the ethic issues implicated in utilizing personal information in specific segmenting of the public.

Keywords: microtargeting, definitions, ethics, promoting, consumerist society.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă