![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EPHEMERIDES - Ediţia nr.2 din 2013 | |||||||
Articol: |
MICROTARGETING ÎN SOCIAL MEDIA: DEFINIȚII ȘI PROBLEME ETICE / MICROTARGETING IN SOCIAL MEDIA: DEFINITIONS AND ETHICAL ISSUES. Autori: . |
||||||
Rezumat: This paper is aimed at microtargeting and its implications in promoting strategies in the present consumerist society. We look at it firstly through definitions, then through specific, personalized implementing in regards to client need and finally in the context of the ethic issues implicated in utilizing personal information in specific segmenting of the public. Keywords: microtargeting, definitions, ethics, promoting, consumerist society. |
|||||||
![]() |
|||||||