AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EPHEMERIDES - Ediţia nr.1 din 2022 | |||||||
Articol: |
THE ECONOMY OF “SYMBOLIC GOODS”. Autori: YOSSI SHARABI. |
||||||
Rezumat: DOI: 10.24193/subbeph.2022.1.03 Published Online: 2022-06-30 Published Print: 2022-06-30 pp. 59-75 VIEW PDF FULL PDF Abstract: This paper explores the concept of symbolic goods and their impact on society. Symbolic goods are goods that have value beyond their intrinsic worth, such as art, fashion, and music. The author argues that symbolic goods play a significant role in shaping our identity and social standing. They can also be used to reinforce social hierarchies and create divisions between groups. Key words: Symbolic goods, Social identity, Media consumption. |
|||||||