Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA EPHEMERIDES - Ediţia nr.1 din 2016  
         
  Articol:   POST-PROCESSING ERRORS IN ADVERTISING PHOTOGRAPHY.

Autori:  .
 
       
         
  Rezumat:  In order to be appealing and therefore increase the chances of the product to be sold, advertising photographs must be of a high quality from a compositional and technical perspective. For that level of quality to be reached, the raw photographs are most of the time retouched. As the post-processing technology evolved, the possibilities of photo editing became infinite. However, the more complex and advanced the post-processing operations are, the higher are the chances of making errors. This study aims to identify the most frequent post-processing errors in advertising photography, the reasons which lead to these errors, and the way in which they affect the advertising campaigns.

Keywords: advertising photography, digital post-processing, photo editing
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă