Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA EPHEMERIDES - Ediţia nr.1 din 2009  
         
  Articol:   TEORII DESPRE EFECTELE PUBLICITĂŢII. ASPECTE INTRODUCTIVE CU PRIVIRE LA NEUROMARKETING.

Autori:  DELIA CRISTINA BALABAN.
 
       
         
  Rezumat:  Theories about the Effects of Advertising. Introductory Issues on neuromarketing. The article presents some aspects in the development of the new theories on advertsing effects. The question of advertising research is a very difficult one taking in consideration the high ad flow that the public is facing nowadays. The public is reacting by avoiding ad messages. Neuromarketing redefine advertising research. The results in brain phisiology research were integrated in this new feeld. In the pages bellow the author tries an introduction to neuromarketin, its development and its applications for advertising.

Keywords: advertising, neuromarketing, advertising effects.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă