Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA EPHEMERIDES - Ediţia nr.1 din 2003  
         
  Articol:   RELAŢIA DINTRE IMAGINEA ŞI IDENTITATEA CORPORATIVĂ / DIE BEZIEHUNG ZWISCHEN IMAGE UND IDENTITÄT. CORPORATE IDENTITY.

Autori:  RITA JEDENAK.
 
       
         
  Rezumat:  Relaţia dintre imaginea şi identitatea corporativă. Articolul de faţă tratează problema folosirii neclare a termenilor de identitate (Corporate Identity) şi imagine corporativă (Corporate Image), sintetizând teorii ale experţilor germani în comunicare, precum Kirchner, Kapferer sau Koschnick. Totodată se prezintă în ce măsură identitatea corporativă poate influenţa imaginea unei firme sau a unei instituţii, oferind diferite metode ale analizei imaginii corporative.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă