Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA EDUCATIO%20ARTIS%20GYMNASTICAE - Ediţia nr.1 din 2021  
         
  Articol:   ROLUL SOCIAL-MEDIA ÎN ACTIVAREA SPONSORIZĂRII / THE ROLE OF SOCIAL MEDIA ON SPONSORSHIP ACTIVATION.

Autori:  BARBU MIHAI CONSTANTIN RĂZVAN, BURCEA GEORGE BOGDAN, DIACONESCU DRAGOŞ LAURENŢIU, POPESCU MARIUS CĂTĂLIN, PĂSĂRIN LEONARDO DANIEL, APOSTU PAULA.
 
       
         
  Rezumat:  
DOI: 10.24193/subbeag.66(1).11


Published Online: 2021-03-20
Published Print: 2021-03-30
pp. 111-126

VIEW PDF

FULL PDF

REZUMAT.
Rolul social-media în activarea sponsorizării. La nivel global, sponsorizarea a crescut impresionant în ultimii 30 de ani, primind o importanță crescută în mixul de comunicare al companiilor. Organizațiile sportive au înțeles importanța și rolul de sponsorizare pe care îl joacă pentru sprijinul financiar de care au nevoie. Sponsorizarea este sprijinul material al unui eveniment, activitate sau organizație de către un partener neafiliat. Este o modalitate bună de a crește gradul de conștientizare a mărcii, care ajută la generarea preferințelor consumatorilor și la promovarea loialității mărcii și, de asemenea, îmbunătățește imaginea mărcii. Mărcile joacă un rol important în dezvoltarea companiilor, deoarece le aduc o serie de beneficii. Lucrarea „Impactul inovației asupra activării sponsorizării” își propune să prezinte o serie de elemente teoretice ale activării sponsorizării, precum și elementul de inovație în acest proces, element reprezentat de prezența social media în viețile noastre și în ultima parte a lucrării este prezentat un studiu bazat pe un sondaj pe tema noastră.
Cuvinte cheie: Marcă, Activare Sponsorizare, Rețele Sociale, Sportiv.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă