AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EDUCATIO ARTIS GYMNASTICAE - Ediţia nr.4 din 2020 | |||||||
Articol: |
CONSIDERAȚII CU PRIVIRE LA DEZVOLTAREA FENOMENULUI eSPORT / CONSIDERATIONS REGARDING THE DEVELOPMENT OF THE eSPORTS PHENOMENON. Autori: BARBU MIHAI CONSTANTIN RĂZVAN, BURCEA GEORGE BOGDAN, DIACONESCU DRAGOŞ LAURENŢIU, POPESCU MARIUS CATALIN, TURCU IOAN, APOSTU PAULA. |
||||||
Rezumat: DOI: 10.24193/subbeag.65(4).36 Published Online: 2020-12-30 Published Print: 2020-12-30 pp. 109-118 VIEW PDF FULL PDF Considerații cu privire la dezvoltarea fenomenului eSport. eSports (Electronics Sports sau prescurtare pentru eSports, e-sport) este termenul folosit în competițiile de jocuri pe computer multiplayer, majoritatea organizate și dedicate jucătorilor profesioniști. În zilele noastre, eSports a devenit o adevărată industrie, generând profituri pentru companiile de hardware, pentru organizatorii de evenimente, dar mai ales pentru jucători, care pot ajunge la încasări record din premiile acordate la diferite evenimente din jurul. eSportul a evoluat încet într-un fenomen cultural. În toată Asia, America de Nord și Europa, cei mai buni jucători profesioniști concurează pentru o cotă de sute de mii de dolari la fiecare turneu, urmăriți de mii, dacă nu chiar de milioane de oameni din întreaga lume. Prezenta lucrare își propune să prezinte câteva aspecte teoretice referitoare la conexiunea dintre sport și societate, precum şi dezvoltarea sportului electronic din România. Cuvinte cheie: eSport; Jocuri video profesionale; Jocuri video competitive.
|
|||||||