Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA EDUCATIO ARTIS GYMNASTICAE - Ediţia nr.3 din 2019  
         
  Articol:   EXPERIENȚA DIDACTICĂ LA CURSURILE PROPRII CU STUDENȚII DE LA PEDAGOGIA ÎNVĂȚĂMÂNTULUI PRIMAR ȘI PREȘCOLAR. / DIDACTIC EXPERIENCE IN MY CLASSES WITH STUDENTS OF PRIMARY AND PRE-SCHOOL EDUCATION PEDAGOGY.

Autori:  VĂIDĂHĂZAN REMUS-CRISTIAN.
 
       
         
  Rezumat:  
DOI: 10.24193/subbeag.64(3).20

Published Online: 2019-09-30
Published Print: 2019-09-30
pp. 37-48

VIEW PDF

FULL PDF

REZUMAT: Experiența didactică la cursurile proprii cu studenții de la Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar. Diferența dintre un curs reușit și unul nefolositor ar putea fi doar o problema de percepție, o problemă legată de experiența creată pentru persoana care vine în fața noastră, dornică să învețe lucruri noi. Învățarea eficientă poate să nu aibă loc, de multe ori, în pofida unei predări eficiente. Neuronii pot să nu fie pregătiți pentru noile conexiuni necesare integrării noii informații în schemele cognitive existente dacă situația de învățare nu produce o experiență plăcută „utilizatorului procesului de predare”. Cercetarea de față s-a născut din dorința personală de a măsura cât mai bine gradul de atractivitate al cursurilor mele la o disciplină pe care o predau în două locuri diferite. Am urmărit măsurarea gradului de pragmatism și de hedonism la cursurile mele dar și compararea atractivității disciplinei mele cu sistemul de învățământ pe care l-au experimentat studenții în liceu. Nu în ultimul rând, am urmărit să identific dacă există diferențe de abordare a cursului meu între studenții cu maxim de prezențe și studenții care au participat doar la numărul minim obligatoriu. Rezultatele cercetării mele au arătat că gradul de atractivitate al cursurilor mele este unul ridicat, cu unele diferențe între cele două grupe (localități), iar diferențele între studenții care au participat la numărul maxim de cursuri și cei care au participat la numărul minim sunt mai greu de identificat decât am anticipat.

Cuvinte cheie: experiență didactică, pedagogie, predare, atractivitate, școală
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă