AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EDUCATIO ARTIS GYMNASTICAE - Ediţia nr.3 din 2016 | |||||||
Articol: |
VARIAȚIA FORȚEI LA NIVELUL TRENULUI SUPERIOR ȘI A TRENULUI INFERIOR LA COPIII CU ȘI FARĂ DIZABILITATE MENTALĂ / VARIATION OF UPPER BODY AND LOWER BODY FORCE IN CHILDREN WITH AND WITHOUT MENTAL DISABILITY. Autori: . |
||||||
Rezumat: VIEW PDF: VARIATION OF UPPER BODY AND LOWER BODY FORCE IN CHILDREN WITH AND WITHOUT MENTAL DISABILITY Variația forței la nivelul trenului superior și a trenului inferior la copiii cu și fară dizabilitate mentală. Prezenta lucrare are ca scop evaluarea calității motrice forța, la copii cu și fără dizabilitate mentală, în vederea identificării variațiilor acesteia. În cadrul cercetării, am pornit de la următoarea ipoteză: copiii cu dizabilitate mentală au o calitatea motrica forța pe trenul superior și pe trenul inferior mai slab dezvoltată față de copiii fără dizabilitate mentală. Am inclus în cercetare 35 de subiecți de sex feminin, cu vârste cuprinse între 14-17 ani, cu diferite grade de dizabilitate mentală. Rezultatele obținute în cadrul măsurătorilor arată faptul că, pentru forţa maximă la trenul inferior cel mai bun rezultat a fost obţinut de grupa copiilor cu dizabilitate mentală uşoară. Ca urmare, există posibilitatea ca forța, la această categorie de subiecți să nu fie influențat de gradul dizabilității mentale, aspect care ar trebui cercetat într-un studiu ulterior. Cuvinte-cheie: amplitudine, forță, dizabilitate, Sindrom Down. |
|||||||